poniedziałek, 20 lutego 2012

Witam serdecznie!

Jako że już od jakiegoś czasu interesuję się kosmetykami, makijażem i pielęgnacją, postanowiłam, jak wiele młodych dziewcząt ostatnimi czasy, założyc bloga ;)

Bóg jeden wie, czy starczy mi siły, zaparcia oraz chęci na systematyczne dodawanie notek, jednak jak na razie jestem pełna zapału.

Z góry uprzedzam - nie mam żadnego doświadczenia kosmetycznego, nie jestem na studiach związanych z kosmetyką, nie mam za sobą żadnych kursów wizażu i nawet nie jestem pasjonatką, która w domowym zaciszu codziennie testuje setki makijaży.
Nie. Jestem zwykłą dziewczyną, która po prostu lubi ładnie wyglądać i stara się, w miarę swoich możliwości, dążyć do jak najlepszych wyników w tej kwestii. Czasem pomaluję paznokcie na odjechany kolor, czasem próbuję wymyślić jakiś ładny makijaż, czasem zachwycę się jakims nowym kosmetykiem - i właśnie w tym celu powstał ten blog, aby dokumentować takie codzienne doświadczenia z kosmetykami.

Jako że jestem kompletną amatorką, zarówno kosmetyczną jak i blogerską, z góry uprzedzam że nie mam ogromnej wiedzy, ale chętnie będę ją przyswajać. Wszelkie komentarze będą mi w tym bardzo pomocne, jak również rady, sugestie oraz zdrowa krytyka ;)

Serdecznie was pozdrawiam i całuję gorąco ;)

5 komentarzy:

  1. ja również życzę powodzenia, też niedawno zaczęłam :) proponuję dodać się do obserwowanych, co Ty na to? Pozdrawiam ~pieknaodzawsze.blogspot.com~

    OdpowiedzUsuń
  2. theMonique - bardzo dziękuję ;)

    pieknaodzawsze - ja już twojego bloga obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń