środa, 22 lutego 2012

Zapowiedzi ;)

Witajcie, moi drodzy!

Jako że padam dzisiaj na twarz ze zmęczenia, recenzji nie będzie, a w notce zamieszczę jedynie zapowiedzi na najbliższy czas.
Skłoniła mnie do tego poranna wizyta w Rossmanie. Wskoczyłam do niego szybciutko, między jednymi zajęciami a drugimi, tylko w celu zakupu szamponu do włosów. Skończyło się na szamponie, odżywce, chusteczkach do demakijażu oraz żelu pod prysznic, którego zapach od razu mnie oszołomił.
Zdecydowanie powinni zakazać otwierania Rossmanów na trasie dom-uczelnia-praca.

Efekty porannej wizyty w Rossmanie
Jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne, bardzo chciałabym opisac następujące produkty:

Świeże nabytki w towarzystwie starszych kolegów ;)

Ulubione do pielęgnacji ciała

A oto zapowiedzi dotyczące kosmetyków do makijażu:

Cztery aktualnie posiadane podkłady


Inglot - paleta do dziennego makijażu.


Oraz, jak obiecałam, swatche cieni z Inglota.

Zapraszam do odwiedzania, komentowania i oceniania :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny bloog, będę go odwiedzać, bo tak właściwie dopiero poznaję techniki makijażu i może czegoś się nauczę. ;)
    proponuję, żebyś dodała jakiś poradnik na temat, jak zrobić naturalny makijaż.

    +dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ; >
    jestem tutaj nowa i przyda mi się kilka rad, co do prowadzenia blooga.
    http://peppermintstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaa te chusteczki z alterry tak ładnie pachną - ostatnio jak byłam w rossie to ich nie było i posmutniałam :P

    OdpowiedzUsuń